تاریخی هنری اجتماعی

تاریخی هنری اجتماعی


فرزندان من دوستان من اکنون به پایان زندگی نزدیک گشته ام مرا خوشبخت بپندارید من همواره مردمم را دوست داشته ام واکنون نیز بسیار شادمان خواهم بود که با خاکی که به مردمان نعمت میبخشد امیخته شوم.اگر از میان شما کسی میخواهد دست مرابگیرد یابه چشمانم بنگرد تا هنوز جان دارم نزدیک شود وهنگامی که روی خود را پوشاندم ازشما خواستارم هیچ کس روی مرا نبیند حتی شما فرزندانم. پیکر بیجان مرا هنگامی که دیگر در این دنیا نیستم در میان سیم وزر مگذارید وهر چه زودتر انرا به خاک بازدهید.ازتمام پارسایان ومتحدان بخواهید بر ارامگاه من حاضر شوند واز اینکه دیگر از هیچگونه بدی رنج نخواهم برد مرا درود فرستند.به اخرین اندرز من گوش فرادارید اگرمیخواهید دشمن خود را تنبیه کنید به دوستان خود نیکی بورزید.بدرود فرزندان ودوستان من



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت12:25---6 آذر 1390
مطالبت خیلی خوبن مررررررررررررررررررررررسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: رها ׀ تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:کوروش کبیر,منشورکوروش,هخامنشیان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , nazaratbande.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com